OPENVPN przejscie z XP na win7 problem

Autor: <dede12_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 08:07:57 MET DST

witam,

zainstalowałem sobie OpenVPN na win7 zgodnie z instrukcją na stronach, wrsja
wspierająca win7,
przekopiowałem katalog config z kluczami , certyfikatami itd ze starej instalki
na XP do nowej w Win7, skonfigurowałem połaczenie ze zdalnym pulpitem, wszystko
identycznie jak w starym XP i niestety... o ile OpenVPN łaczy się ze zdalnym (
Windows Server 2003) to uruchomienie pliku rdp do pulpitu zdalnego kończy się
niepowodzeniem.
(komunikat ze zdalny jest prawdopodobnie wyłaczony itp)

Z komputerza z Xp łączy się ze zdalnym bez problemu.

Czy w Win7 nalezy cos inaczej poustawiac? Miał ktos taki problem?

pozdrawiam