Re: Ilosc zalogowanych uzytkownikow przez zdalny pulpit w W7

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Tue 04 May 2010 - 11:45:09 MET DST

W dniu 2010-05-04 11:12, wozniak grzegorz pisze:

> VNC pod windows pozwala na podglÄ…d konsoli lokalnej(tego co masz na
> monitorze), z tego co wiem nie ma możliwości uruchomienia przy jego pomocy
> dodatkowej konsoli dla zdalnego użytkownika.

OK, wiec moze powiem w czym jest problem i cos mi doradzicie. Jest
serwer z baza danych + program ksiegowo-magazynowy. Dostep do tego
serwera jest przez internet (serwer ma staly IP). Program ksiegowy
posiada licencje na 2 uzykownikow. Standadrowo producent programu zdalny
dostep udostepnia przez zdalny pulpit. Chce miec mozliwosc zalogowania
sie jednoczesnie do systemu 2 roznych uzytkownikow. Czy sa jakies inne
opcje za wyjatkiem zakupy Windows Server?

Pozdrawiam