udostępnianie zasobów na hasło i bez hasła

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 May 2010 - 09:43:07 MET DST

Mam włączone proste udostepnianie plików, i z kilku katalogów korzystają
wszyscy w biurze bez hasła. Doszły jednak dane, które chciałbym udostępnic
tylko kilu osobom.
Tak więc:
1. Wyłaczam proste udostepnianie plików=klasyczny model zabezpieczeń,
uwierzytelnianie każdego usera, jako samego siebie

2. zasady lokalne/przypisywanie praw uzytkownika
a) odmowa logowania lokalnego- dla wszystkich
b) logowanie w trybie wsadowym: grupa wszyscy
c) odmowa dostępu z sieci- sprawdzam, czy nie ma tam kogoś z userów
zdalnych

3. Udostępniam zasoby,gościowi daję te zasoby, które mają używac wszyscy.

Pytanie:
Jak spróbuję sie podłączyć z inego komputera:
\\marek\zasób_na_hasło$ to mój komputer powinien zapytac o usera i hasło.

Jak jednak zrobic, by nie pytał gdy któs się podłączy
\\marek\zasób_bez_hasła_jak_dotychczas ?
 Czy jak dla konta gość przydziele uprawnienia do zasobów, które maja być
dostępne dla wszystkich to mój komputer potraktuje takie podłaczenie tak,
jak dotychczas, czyli jako gośc i pozwli bez hasła się podłączyć ?