Re: vod.onet.pl - problem z Silverlight na XP

Autor: kajus44 <kajususunto44_at_wp.pl>
Data: Mon 03 May 2010 - 19:44:43 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hr9v3d$jbl$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> O dziwo po wgraniu wersji 4.0.50401 vod.onet.pl już nie działa a na 3
> działał bez problemów.

Spróbuj najpierw to: http://vod.onet.pl/przetestuj.html
Okazało się, że moje IP, mimo iż jest z sieci *polskiej*, której
pracownicy mieskają w *Polsce*, ba, oni nawet mówią po *polsku* (sam z
nimi rozmawiałem), jak również na stronie ripe.net wyraźnie jest napisane,
że cały zakres który jest wykorzystywany przez sieć do której należę jest
*polski* rozpoznawane jest jako... zagraniczne. Napisałem reklamację do
vod, czekam na odpowiedź.