W7 - jak wyświetlić harmonogram zadań?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Mon 03 May 2010 - 12:11:18 MET DST

Witam,

Przeglądam wszystkie możliwe opcje harmonogramu zadań Windows 7 i nie
znalazłem miejsca, w którym można zobaczyć wszystkie zadania, które są
zaplanowane do uruchomienia.

CHciałbym umieć radzić sobie z taką sytuacją jak mnie spotkała. Otóż
zdarzało się, że komputer samoczynnie uruchamiał mi się w nocy. W dzienniku
zdarzeń znalazłem powód: okazało się, że winę ponosi zadanie aktualizacji
Media Center. Aby do niego dotrzeć musiałem przejrzeć setki pozycji w
bibliotece harmonogramu zadań i zmienić jego ustawienia.
Taki sposób postępowania wydaje mi się chory. Wyobrażałbym sobie listę
zadań, na której widnieją tylko pozycje, które uruchomią się kiedykolwiek
po to aby móc zweryfikować ich działanie zanim uruchomią się bez mojej
akceptacji. Czy jest taka możliwość?