Re: w2k3 server, AD i usunięcie plików

Autor: DooMiniK <mail_test_at_cos.pl>
Data: Sat 01 May 2010 - 11:19:30 MET DST

On 2010-04-29 10:21, Kamil 'Model' wrote:
> Witam. W jaki sposób sprawdzić kto usunął po sieci, pliki z
> udostępnionych katalogów na serverze 2003??
> System to oczywiście 2003 z usługą AD. OPRzeglądam Event Viewera i nie
> mogę za chiny tego znaleźć (pamięć coś zawodna i nie mogę sobie
> przypomnieć, a kiedyś to robiłem i wyleciało z głowy).
>
> Proszę o odświeżenie mojej pamięci :)

Nie będzie prawdopodobnie możliwe wyśledzenie, kto wykasował plik.
Wszystko oczywiście zależy od tego, jak skonfiugorwałeś serwer - w
sytuacji, gdy jest włączone audytowanie tej operacji (może masz
włączone, Ty konfigurowałeś serwer?). Popatrz się za ID 560
w security log.

http://support.microsoft.com/kb/310399

--
Dominik Siedlak (bachus)