Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 22:13:22 MET DST

Am 28.04.2010 16:56, Piotr B. (pb2004) wrote:

> To musisz czekać aż Intel nauczy się pisać sterowniki.

Aha, super.
Bo oddalem sprzet (ASUS Eee PC 1005P, Intel GMA 3150).
Zamienilem go na inny (Samsung N130, Intel GMA 950) i wiesza sie
identycznie.

> Raport albo wysyła się automatycznie albo prosi o potwierdzenie po
> restarcie wywołanym BSoDem w zależności od ustawień raportowania błędów.

Cos mam przeczucie, ze poleci to /dev/null.

Da sie z nimi w jakis sposob nawiazac kontakt? Zobaczyc, czy ktos w
ogole zajal sie sprawa? Czy jedynym wyjsciem jest patrzenie na sciane z
kalendarzem?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org