vod.onet.pl - problem z Silverlight na XP

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 14:49:50 MET DST

Zainstalowałem Silverlight aby móc przetestować vod.onet.pl ale przy próbie
odtworzenia jakiegokolwiek materiału video otrzymuję komunikat
"Wystąpił błąd systemu, spróbuj za chwilę."
Czy to onet ma dzisiaj problem czy też coś nie tak z instalacją. Wcześniej
kilka tygodni temu korzystałem z tego na innym komputerze i działało bez
problemu.
Dodam, że problem występuje na wszystkich przeglądarkach IE8, FF, Chrome i
Opera.
Czy znacie może jakieś inne strony które działąją z tą technologią oprócz
onetu ?