Re: Windows 7 i BSOD - jak sie pozbyc?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 10:50:37 MET DST

Am 28.04.2010 07:08, Piotr Palusiński wrote:
> In news:83ovdoF239U1@mid.uni-berlin.de,
> *Tomasz Chmielewski* <tch@nospam.wpkg.org> typed:

> Odinstaluj, lub dokonaj przywracania systemu

Tzn. system wywala sie, gdy uruchamiam Adobe Flash Media Encodera (i
pewnie inne programy sie znajda, przegladajac google).

A odinstalowanie tego programu nie wchodzi w gre, bo to byl w zasadzie
jedyny powod, dla ktorego ten sprzet zostal kupiony.

> Zostaw go na sterownikach windowsowych.
> W praktyce okazuje się, że to co nowe (sterowniki) nie musi być dobre.

Na sterownikach windowsowych mam rozdzielczosc 800x600.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org