Re: Nie chce się pojawić tylda "~"

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed 28 Apr 2010 - 08:15:09 MET DST

W dniu 2010-04-27 22:09, Piotr M pisze:
> Witam.
>
> Co trzeba nacisnąć aby pojawiła się tylda "~" ?
> Ale za pojedynczym naciśnięciem.
> I dlaczego się nie da?

Ja o tyldzie nie zapomnę, w środku nocy podam że to Alt+126
10 lat temu kolega kupił komputer i mieliśmy instalować Win98, no to
standardowo, dyskietka startowa, format a:... czy chcesz sformatować...
Tak, enter... i uświadomienie sobie, że właśnie sformatowałem jedyną w
okolicy startówkę. Trzeba było potem walczyć z zagnieżdżonymi folderami,
a więc Mojedo~1, ale tylda nie działa. Dopiero po telefonie do jednego z
wykładowców (czasy przedinternetowe) poznałem kod ~ i już w pamięci
zostanie.