Jak uczynić ekran fragmentem pulpitu?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 27 Apr 2010 - 12:53:28 MET DST

Witam,

widziałem jak jeden gość na prezentacji robił jakieś myk-myk i to co
widać było na ekranie stawało się jakby powiększeniem całości. I
przesuwając myszką przewijał ten powiększony pulpit pod spodem, a
widzowie widzieli zawsze tylko fragment pulpitu, za to w powiększeniu,
więc z daleka dokładniej.

Na rzutniku mam powiększanie, ale wtedy na sztywno mam środek
powiększony, a przydało by mi się takie pływające po całości.

Jak to uzyskać?

--
Przemysław Adam Śmiejek