Re: Nie mogę dostać się do stron internetowych

Autor: news..pl <pp_at_ppo.pl>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 07:30:32 MET DST

> Netia grzebie ostatnio w swoich dnsach.
> 2 dni temu musialem ustawic u siostry w routerze dnsy na tepsiane i
> poszlo.

Chwilę tu nie zaglądałem, to nie sprawa DNS bo pingi na nazwę prawidłowo
rozwiązują adres IP, jutro będę fizycznie przy komputerze to sprawdzę,
najchętniej usunąłbym IE totalnie by móc go zainstalowac na czysto ale on
pewnie zostawia po sobie ślady i ponownie zainstaluje się z dobrodziejstwem
inwentarza.
Piotr