Re: [Win7] Jak odzyskać RAM

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 21:22:56 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:op.vbmqcajm13q3bq@piotr-asus...
Dnia 27-02-2010 o 14:39:47 Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@grush.one.pl>
napisał(a):

> System sam to robi. Odpuść sobie. To nie DOS, w którym pro-
> gramy mogły rozsypać cały system.

No właśnie że system sam tego nie robi :/
Po uruchomieniu lapka mam 28% użytej RAMu (z 3GB), po 2 dniach zdarza się,
że jest już ponad 70% i wtedy bardzo muli i muszę zrobić restart aby
uwolnić pamięć.

  Radek ma rację.
  IMO masz jakiś "niedorobiony" sterownik bądź usługę - może powinienes
dokonać aktualizacji sterowników/usług innych niż typowo systemowe lub
zdeinstalować niepotrzebne uszczęsliwiacze?
  Producenci laptopów mają tendencje do uszczęśliwiania użytkownika
preinstalowanymi aplikacjami służącymi do monitorowania samych siebie lub
wersjami testowymi niepotrzebnych nikomu aplikacji :)

--
marfi