Re: katalog windows xp home za dużo miejsca zajmuje

Autor: Dominik <_at_interia.pl>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 13:59:42 MET DST

marfi pisze:
> Użytkownik "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:hq9aaf$nc2$1@news.onet.pl...

> Może Ci pokaże gdzie jest to 10GB...

jak zrobiłem programem windirstar zestawienie to wynik jest następujący:
katalog windows - zajmuje 15,6 giga
   w tym katalog instaler - zajmuje 11,1 giga
        w tym katalog pliki - 10,9 giga

więc znalazłem (chyba że się myle) co zajmuje tak dużo, teraz pytanie
czy można to skasować normalnie del przez ten program czy trzeba w inny
sposób, żeby systemu nie uszkodzić