Nie mogę dostać się do stron internetowych

Autor: news..pl <pp_at_ppo.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 12:37:12 MET DST

Witam
Przepraszam za brak szczegółów bo komputer nie mój i daleko ale tyle wiem:
- system Windows XP
- przeglądarka IE 7
- dostęp z Netii
- pingi idą z bardzo dobrymi parametrami
- GG działa
- Skype działa
- nie ładuje się żadna strona z internetu
- serwery DNS wpisane z Netii, próbowałem też na uniwersalnych i bez różnicy
- próbowałem opróżnić cache ( ipconfig /flushdns ) i bez różnicy
Czy macie jakieś pomysły dlaczego nie działa ?