Re: Win7 64 bit 6 GB RAM plik wymiany

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 23:14:00 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@yvsr.cy> napisał w wiadomości
news:vnxviufy0ipm.dlg@chichot.truposza.pl...
> Dokładnie tak, bez względu na ilość ramu zawsze sie może trafic jakaś
> aplikacja która zażąda wiekszej ilości pliku stronicowania.

Może. I taka aplikacja, w ciagu 2 lat, zdarzyła się tylko raz, i to
dlatego, że sam chciałem zobaczyć, jak zareaguje na brak swapfile.
Poza tym swapa mam wyłączonego i dzięki Bogu, wszystko gra. Tylko Operze
muszę przyciąć pamiętanie linków, bo bardzo szamie pamięć (potrafi
wrąbać prawie 1.5GB) i bywa, że nie styknie. Ale jak przytnę, to chodzi
wszystko i o swap nie woła. A w razie braku, wyłączam na moment Operę
(teraz tak ustawiłem, że jest to niepotrzebne, nie dochodzi do
zbraknięcia RAM) i zajęta pamięć się uwalnia, można Operę odpalić znów.

--
((*))
((+))