Re: który emulator dla Linux'a ?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 16:26:49 MET DST

Am 19.04.2010 13:20, kamil wrote:

> Jezeli nie planujesz korzystac z platnych stron dla amatorow pornografii
> z udzialem zwierzat hodowlanych, nie wiem czego tak sie panicznie
> obawiasz. Wirusa na domowych komputerach nie widzialem juz od conajmniej
> kilku lat.

A ja widzialem ich, owszem, kilka, na domowych komputerach
_nietechnicznych_ osob, ktore po doniesieniach z mediow sa
przewrazliwione na punkcie czychajacych zagrozen (w stylu: "ach, nie
otwieralem tych zdjec, bo myslalam, ze to wirus").

Jak lapia wirusy, ciezko powiedziec, podejzewam jakies zainfekowane PDF,
USB-stick z wirusem w autorun, dziure w przegladarce i "odpowiednia" strone.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org