Re: Serwer do małej sieci

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 12:29:57 MET DST

"Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> wrote in message
news:1k4n17iodnz3g.1cgdqgisumcmh.dlg@40tude.net...

> Zastanawiałem się nad tym, ale raczej na teraz szans na to nie mam.
> Dostanę
> kasę tylko na serwer. Co sądzisz o moich wstępnych przymiarkach ?

No to przynajmniej jakis zewnetrzny, juz lepszy dysk na USB niz wbudowany,
na szybkosci ci nie zalezy wiec niech sobie backupuje pol nocy.

Jezeli przewidujesz sytuacje, w ktorych pani Krysia przypomi sobie ze rok
temu skasowala jakis wazny plik, to jednak streamer i komplet tasm..

Z kompatybilnoscia problemow nie bedzie jesli producent przewiduje ten
system. IBMow z serii 35xx io 36xx pracujacych z Win2008 mam w tej chwili
kilkanascie i zadnych problemow dotad nie bylo, lacznie z bezobslugowa
instalacja IBMowskimi narzedziami.

Pozdrawiam
Kamil