NV Cache Windows7 Home Premium

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 20:53:06 MET DST

Mam dysk hybrydowy w którego właściwościach jest że "This disk has 243 MB
of non volatile (NV) cache............"

A poniżej "The use of this disk as a Hybrid Hard Disk can be turned on or
off by the group policy administrators."

Sęk w tym że mam Windows 7 Home Premium a tu kiedys otrzymałem komunikat że
gpedit.msc nie działa w tej wersji Windows, a jak znalazłem ręcznie
gpedit.msc w katalogu Windows to "MSC could not create the snap in"

Rozumiem że w tej wersji Windows 7 (HP) nie da się...
A da się inaczej sprawdzić czy NV na dysku działa i/lub tym sterować jak w
komentarzu do tego dystku w jego właściwościach?