Re: Firefox 3.6.3 - zniknęły przyciski...

Autor: Tomasz <twsWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 17 Apr 2010 - 20:34:37 MET DST

> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:4bc9f2b9$0$17614$65785112@news.neostrada.pl...

> Niekoniecznie, chociaż być może...
> Google zmieniło nieco strone startową i zrobili tak, że te "przyciski"
> pojawiają sie z kilkusekundowym opóźnieniem... tzn. najpierw tylko logo
> i pasek do wpisania szukanej frazy, oraz guziki "szukaj w google" i
> "szczęśliwy traf", a za kilka sekund reszta treści. Jedynie w IE od razu
> pojawiają się opcje, o ktorych piszesz "przyciski", a przyciskami nie
> są, a po kilku sekundach reszta.
> [...]

Dziękuję,

Tak, właśnie chodzi o te "guziki".
To, że pojawiają się z opóźnieniem - wiem.
U mnie jednak WCALE nie pojawiają się od jakiegoś czasu.
Coś robiłem w XP i nie zauważyłem kiedy znikły. Ot co...

Poprzednie podpowiedzi, Panie Piotrze, zupełnie tego nie zmieniają.

W innej instalacji XP na tym samym komputerze tyle,
że na innym dysku - owe "guziki" pojawiają się.
Zatem przyczyna tkwi gdzieś w Firefox-ie...

Pozdrawiam - Tomasz