Re: [Win7] Power management a problem uzyskaniem pełnej mocy CPU

Autor: Eryk <koziawolka_at_itpitd.pl>
Data: Sat 17 Apr 2010 - 16:25:38 MET DST

> Dlaczego tak się dzieje? Czy to wina Win7 czy może tego modelu procka lub
> innych komponentów tego laptopa?

Nie moge Ci pomóc ale dziękuję za pomoc :)
Kupiłem sobie kartę 5770 i miała niższe niż normalnie wyniki (mam windows 7
64 bit) wydawało mi się, że widocznie tak ma. Po przeczytaniu Twojego posta
sprawdziłem i rzeczywiście u mnie tez się procesor w 3dMarku nie rozpędzał
na full. Po wyłączeniu oszczędzania energii wyniki wyszły takie jak powinny.

Pzdr
Eryk