Re: katalog windows xp home za dużo miejsca zajmuje

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 18:18:05 MET DST

"Dominik" napisał:

> jest windows xp home +sp3 + wszystkie aktualizacje
> na jednym z komputerów zajmuje aż 15 giga, jak odkryje wszystkie pliki
> zaznacze w nim katalogi i pliki i sprawdze ile zajmuje to wychodzi około 5
> giga. usunąłem wszystkie punkty przywracania systemu poprzez "oczyszczanie
> dysku".

Strasznie nieprecyzyjnie to opisane. W temacie piszesz, że to "katalog
windows xp" (w domyśle: C:\Windows) zajmuje 5/15 GB, zaraz potem piszesz o
punktach przywracania, które jako żywo są trzymane poza tym katalogiem.
Zdefiniuj porządnie problem, a przedtem wyczyść katalogi tymczasowe (systemu
i przeglądarki) oraz skorzystaj z rady "marfiego". Gdyż zazwyczaj przy takim
zliczaniu, jakie zastosowałeś, nie są brane pod uwagę pliki i katalogi, do
których nie masz dostępu, a ich listę uzyskasz np. właśnie za pomocą
programu do statystyk dysku - np. taki TreeSize wyświetli komunikat "Access
Denied".

JoteR