Re: Readyboost w Windows 7

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 19:52:09 MET DST

Proces Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> To jest mechanizm SuperFetch.

Ja działanie mechanizmów rozumiem tak - SuperFetch wybiera co ładować do
cache, ReadyBoost jest sterownikiem który dane ładuje na pamięć flash.
Dlatego w zaleceniach do ReadyBoost jest napisane żeby SuperFetch był
włączony. Bo superfetch może działać bez żadnej flaszki - na desktopie
nie mam takiej ani aktywnego RB, a usługa SF jest włączona.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8