win 7 sie wiesza. help

Autor: ejSi <milosz_at_CUTITadforce.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 16:35:47 MET DST

Witam, mam ogromny problem z moim windows 7.
System wiesza się każdorazowo kiedy nie używam kompa przez kilkadziesiąt
minut.
Próbowałem juz wszystkiego co przyszlo mi do glowy - wylaczenie wszelkich
funkcji zwiazanych z zarządzaniem energią, łącznie z wyłączeniem wygaszacza
ekranu. Reinstalowalem sterowniki karty graficznej.
Z moich obserwacji wygląda na to, że komp wiesza się dopiero w momencie
ruszenia myszką, tudzież naciśnięcia przycisku na klawiaturze po dłuższej
nieobceności przy kompie. Pracując przy nim nawet przez 12 non stop godzin
nie ma żadnych negatywnych objawów.

Nie jest to zwis totalny "freeze"- można ruszać kursorem myszy, początkowo
można przełączać między niektórymi oknami, po chwili można już wyłącznie
ruszać myszką.

Proszę o pomoc ale nie typu "postaw od nowa system" ( mam mnostwo
konfiguracji a instalka wyglądałaby u mnie w ten sposob że najpierw
musialbym zainstalowac spowrotem viste z recovery disców a potem
doinstalowac moj upgrade do win 7)

dodam że rzecz ma miejsce na laptopie.
proszę o pomoc w zdiagnozowaniu i usunięciu problemu. ew. jesli bedzie
potrzebne wiecej danych odnosnie systemu/sprzetu/oprogramowania to prosze o
info.

milosz ejSi