Re: Readyboost w Windows 7

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 14:20:37 MET DST

Proces "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> zwrócił błąd:

> Sandisk Cruzer Contour 4 GB. Dysk systemowy to Samsung F3 500 GB.

Moim zdaniem będzie za wolny jeśli chodzi o ładowanie zwłaszcza dużych
programów. F3 ma oczywiście dłuższy czas dostępu, ale jest kilka razy
szybszy. Jedyne realne przyspieszenie (w przypadku nowoczesnych systemów
z odpowiednią ilością pamięci) o jakich czytałem i widziałem to na
dyskach e-satowskich i notebokowych, np. takich:
http://www.pc-media.pl/p/pl/pamoczfld0009/ocz+flashdrive+16gb+throttle+esata.html
http://www.komputery-sklep.com.pl/produkt/dysk_verbatim_ssd_express_card_16gb_6785.html
Ja używam na notku po prostu szybkiej karty SD.

Poza tym win7 potrafi użyć więcej niż 4GB - i na wielu systemach dopiero
krotność tej ilości daje zysk, zależy jakie i ile programów się używa.
Zyskiem z Readyboosta jest przede wszystkim szybsze ładowanie się
programów, i raczej systemy z wolniejszymi dyskami (albo z wysokim
średnim czasem dostępu) zyskują.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8