Re: "wygenerowal bledy,bedzie zamkniety przez system"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 06:40:22 MET DST

In news:hq5mnv$sf8$1@inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> od jakiegos czasu pojawiaja mi sie programy, ktore - czy po
> zainstalowaniu, czy jako exe-ki bez instalacji - po odpaleniu natychmiast
> padają dając komunikat:
>
> BŁĄD PROGRAMU
> "XXX wygenerowal bledy i bedzie zamkniety przez system Windows. Musisz
> ponownie uruchomic program. Tworzony jest dziennik bledow"
>
> Ani nie widze tego dziennika, w eventvwr.msc takze pusto,ani nie domyslam
> sie na skutek czego takie awarie.
> W jaki sposob "założyc" mozliwe detekcje dla odwolan dla takich programow,
> [...]

Filemon, Process Monitor
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/systeminformationutilities.mspx

Zajrzyj też do katalogu %SystemRoot%\Minidump
Pobierz narzędzie ze strony Microsoft:
http://msdl.microsoft.com/download/symbols/debuggers/dbg_x86_6.6.07.5.exe
Następnie wystarczy uruchomić WinDBG i wybrać w menu File, Open Crash Dump i
wskazać plik minidump znajdujący się w katalogu C:\Windows\Minidump\
Zobacz co tam sie dzieje.