Re: jak sie skutecznie pozbyc paska bocznego w viscie?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 14 Apr 2010 - 02:16:38 MET DST

Dnia Tue, 13 Apr 2010 10:00:01 +0200, horizn@wp.pl napisał(a):

> ok, live cd z linuxem i zmiana nazwy na sidebar.exe_ pomogla. swoja droga niezly
> smietnik z tej visty, czy w kolejnych wynalazkach tej firmy tez sa obowiazkowe
> udogodnienia?

Nie było potrzeby grzebać w rejestrze ani kombinować z nazwą pliku.
Wystarczył prawoklik na ikonce w trayu, wybranie opcji "Zamknij", i
system sam by się grzecznie zapytał, czy chcesz ten pasek uruchamiać w
przyszłości czy też nie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/