Re: VBS - skad wziac metody i wlasciwosci

Autor: mrkramer <hhfm_at_poczta.fm>
Data: Tue 13 Apr 2010 - 21:21:39 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisal w dniu 2010-04-13 20:48:
> mrkramer <hhfm@poczta.fm> napisa³(a):
>
> Od lat jest tak, ¿e microsoftow± dokumentacjê najlepiej odnajduje siê
> Googlem...

Wstyd sie przyznac, ale jak wiekszosc rzeczy chce znalezc na microsofcie
to wyszukuje Googlem. Jak klikam intuicyjnie to mnie to klikanie
najczesciej zaprowadza w jakis ciemny zakamarek i na tym sie konczy
przygoda typu "wyklikam na stronach MS". Pozniej wchodze na Google i
zazwyczaj dostaje to co chcialem.
No w powyzszym przypadku nie zrobilem tego uzywajac Google, bo sie
troche zaparlem i myslalem, ze moze ktos z was wie jak wyklikac.
To co napisales utwierdza mnie tylko ze lepiej uzywac Google.