Re: jak sie skutecznie pozbyc paska bocznego w viscie?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 13 Apr 2010 - 16:34:27 MET DST

Am 13.04.2010 15:21, Grzegorz Niemirowski wrote:

> W wielu sytuacjach pozwala. Poza tym można zamknąć plik, żadna filozofia.

Jest jakies narzedzie do "zamykania" otwartych plikow?

Przykladowo, chcemy przeniesc odgrywany plik video do innego katalogu na
tym samym dysku - da sie tak zrobic, aby:

- pliku nie kopiowac (dlugo trwa, moze sie nie zmiescic), lecz przeniesc, i,
- nie przerywac procesu odgrywania filmu?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org