Re: ctrl+c, ctrl+v zgasło ;)

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 01:41:55 MET DST

W artykule <hphupt$pdk$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, Tomek G³owacki napisa³(a):

> Strza³ w 10. Dok³adnie, The Bat blokuje. Ciekawostka, bo od lat go
> u¿ywam. Choæ dopiero od niedawna pod Win7 i zdarzy³o mi siê to pierwszy raz.

My korzystamy z XP i pod nim wystêpuje dok³adnie ten sam objaw.
Podejrzewam, ¿e aplikacja w którym¶ momencie próbuje przechwyciæ
kombinacje klawiszy, ale nie koñczy operacji, przez co nie przywraca
tych kombinacji klawiszy.

¯eby by³o ciekawiej, to problem le¿y tylko w ctrl+c (je¶li dobrze
pamiêtam). Je¶li przed takim "zawieszeniem" mia³e¶ co¶ w schowku,
to bez problemu bêdziesz móg³ to wklejaæ przez ctrl+v.
Natomiast ctrl+c nie powoduje nadpisania schowka nowym tekstem.
A moi u¿ytkownicy ju¿ siê przyzwyczaili do tej przypad³o¶ci i sami
sobie restartuj± aplikacjê. I na razie nie mia³em zg³oszenia, ¿e
restart TB nie naprawi³ problemu :)

Ale wa¿ne, ¿e dobrze siê wstrzeli³em (bo to by³ strza³ prawie jak
6 w totka) ;)

Jacek