Windows Vista, 7, odroznienie po numerach wersji 32 i 64 bitowej

Autor: digitaladam <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 21:29:43 MET DST

Witam,
Jest sobie na komputerze naklejka świadcząca o legalności systemu. Jest
na niej wersja, klucz produktu. W jaki sposĂłb (np po pierwszych numerach
klucza) dowiedzieć się, czy jest wersja systemu 32, czy 64 bitowa?

Komputer z preinstalowanym fabrycznie systemem, producent nie dostarcza
płyt odzyskiwania, klient nie zrobił ich samemu.
Padł dysk. Montaż nowego, instalacja systemu z płytki dvd zapożyczonej
od innego komputera. Numery licencji i wersje oczywiście biorę z
naklejki komputera z nowym dyskiem. Ale nie ma tam napisane czy to
wersja 64, czy 32 bitowa, w związku z czym nie wiem z jakiego nośnika
skorzystać.
Dzwonie do MS, pada odpowiedź, ze skoro naklejkę systemu wyprodukował
Acer, to mam do nich zadzwonić.
Dzwonie do Acera, odpowiedź, numery generuje MS, mam się ich pytać.

Pozdrawiam!