Re: Jak uzyskac dzwiek mono?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 21:14:40 MET DST

Dnia Wed, 07 Apr 2010 14:53:06 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Tu tym bardziej przydałoby się zewnętrzne urządzenie, które
> pozwalałoby nie tylko sumować obydwa kanały, ale wręcz po-
> wielać jeden na dwa w razie potrzeby.

Po to szukam darmowego rozwiązania programowego, żeby nie musieć kupować
dodatkowego sprzętu.

> Szczerze? Raczej weź jakiegoś CoolEdita i obrób dźwięk z tych
> materiałów robiąc z tego "prawdziwe" mono.

Tego chcę uniknąć. Szukam czegoś prostego, a nie takiej armaty, klik i leci
w mono, drugi klik i leci w stereo.
Sterownik do karty potrafi symulować ponad 20 pomieszczeń (w tym las,
łazienkę, a nawet pod wodą), obsługuje 6 głośników, a nie potrafi puścić
zwykłego mono. Nawet moje stare radio miało przełącznik mono <-> stereo.

--
GLaF