Jak uzyskac dzwiek mono?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 01:39:20 MET DST

Witam.
Szukam czegoÅ› w rodzaju uniwersalnego sterownika audio (czytaj:
jakiegokolwiek darmowego programu), który powodowałby, że wszystkie dźwięki
wydobywające się z komputera byłyby monofoniczne.

Moja karta dźwiękowa jest wbudowana w płytę główną:
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=N68PV-GS
- 5.1 CH Windows® Vista™ Premium Level HD Audio (ALC662 Audio Codec)
- Chipset embedded HDMI Audio
System rozpoznaje jÄ… jako "Realtek High Definition Audio"

Po co mi to? Często zdarza mi się słuchać w słuchawkach źle nagrany
materiał (film, muzyka, cokolwiek) w formacie stereo, ale w taki sposób, że
cały dźwięk jest w jednym kanale, a w drugim cisza. Słuchanie czegoś
takiego przez słuchawki jest irytujące.

Monofoniczne słuchawki to nie rozwiązanie, bo wygłuszają prawy kanał, a ja
chciałbym mieć w obu głośnikach średnią z dwóch kanałów. No i chciałbym móc
regulować balans programowo.

Pozdrawiam,

--
GLaF