Re: problem wielki z Google Earth 5.1 pod XP

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 20:37:34 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hpd9ur$a6r$1@inews.gazeta.pl...
> Zauważyłem dzisiaj wielki problem z Google Earth w wersji 5.1 (wersja
> z listopada 2009). Do tej pory kliknięcie w dowolny link typu zdjęcie
> na mapie czy też informacja o pogodzie działała prawidłowo teraz po
> wywołaniu linka następuje zwis części odpowiedzialnej za wyświetlanie
> 3d ale działają wszystkie inne opcje menu (plik edycja widok itd) nie
> można jedynie poruszać się po mapie bo działa to w bardzo zwolnionym
> tempie. Po zainstalowaniu starszej wersji 5.0 wszystko chodzi
> prawidłowo. Dziwne bo jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
> Czyżby jakaś niedoróbka od google ?

U mnie też nagle to wystąpiło, nawet ostrzej, bo są potężne problemy w
ogóle ze startem programu. FW nie sygnalizował zmian, jestem w trakcie
badania plików. Program skacze po kawalątku do przodu chowany w tło i
wyciągany na wierzch, tak na przemian. Jeszcze kilka dni temu chodziło
płynnie. Chcę zbadać, czy Google Autoupdater to macał (Ad-Aware z
kontrolą wątków i Avast czuwają, nie pyskowały, jednak przemacam nimi
dodatkowo), czy coś może w tle zeszło, podmieniło jakąś bibliotekę...
Wydawało mi się, że to od bardzo silnego obciążenia komnpa, ale robiłem
wstrzymanie obciążającej system czynności i bez zmian. Potrzebowałem
jednego punktu w Warszawie, bezboleśnie znalazłem w ZUMI.
Działam, napiszę później, czy i co ustaliłem.

--
((*))
((+))