nowy BIOS via flsh32=winxp nie wstał

Autor: nolina <nolina_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 04 Apr 2010 - 21:06:31 MET DST

Witam
Aktualizowałem BIOS w laptopie Acer 5737z za pomocą aplikacji flash32.exe,
która jest dostarczona przez producenta. W readme jest napisane "Windows
flash: Please click "flash32.exe" to update bios." Tak też zrobiłem. Niestety
system WinXp nie wstał po tym zabiegu. Pojawia się plansza z opcjami
uruchomienia np-ostatnia działająca ale potem pojawia się niebieski ekran i
wszytko znika.
Co dalej. Bootowalny pendrive?
Dzięki za pomoc.