Re: Jak rozwiązać problem reklam w IE8 (XP HE32)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 00:49:05 MET DST

** 1634Racine <1634@racine.pl> wrote:

> privoxy... Ale to web proxy z tego co czytam.

Proxy z filtrami.

> U mnie iplus, to zdaje sie, ze jeszcze mi proxy brakuje dla zwolnienia
> internetu :)

No właśnie im mniej przepustowe łącze to narzut proxy jest mniejszy. W sensie
jakbyś miał 1Gb rurę do Internetu zapchaną ruchem HTTP i puszczał to przez
privoxy to wtedy możliwe, że proxy by Ci spowalniało ruch. W przypadku zwykłego
ruchu (tak powiedzmy do 10Mb) jest to na współczesnym komputerze totalnie
pomijalne - obstawiam, że aby to było odczuwalne w jakikolwiek sposób to
musiałbyś celowo zepsuć konfigurację:

http://www.privoxy.org/faq/misc.html#AEN728

Przy domyślnych ustawieniach działa zajebiście i właśnie na łącza GSM się
nadaje świetnie bo wycina sporo niepotrzebnego transferu.