Re: Jak rozwiązać problem reklam w IE8 (XP HE32)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 28 Mar 2010 - 23:33:17 MET DST

** 1634Racine <1634@racine.pl> wrote:

> ja to po prostu mam WYlaczone glosniki w sndvol32.exe. Tez mi nagle ryczalo.
> Czegos pewnie nie wiem, ale niby mam odklikane w opcjach maxthona zeby nie
> pobieral dzwieku ze stron,a i tak wyło, wiec zamknalem po prostu dzwiek i
> wlaczam, gdy chce posluchac czegos konkretnego.

W Windows Vista i 7 możesz ustawić głośność per program czyli wyciszyć
przeglądarkę, ale zdaje mi się, że nie o to chodzi (bo to wyciszy wszystko
włącznie z tym co byś chciał usłyszeć).

Ja od dawna używam privoxy - działa z każdą przeglądarką (w końcu to proxy), w
domyślnej konfiguracji blokuje większość uciążliwych reklam (bardzo rzadko
jakiś popup czy coś ryczącego się przebije).