Nadanie uprawnień do podfolderów

Autor: df <difitWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 12:25:44 MET

Witam

W Windowsie XP mam taką strukturę katalogów:

-projekty
 |_ 001_projekt
    |_ aaa
    |_ bbb

Folder projekty jest udostępniony dla wybranych użytkowników (kilku: konta a,b,c).
Ci trzej użytkownicy mogą do niego wchodzić, ale teraz trzeba zrobić tak, żeby
użytkownik a mógł wejść do folderu aaa, a nie mógł do bbb. A użytkownicy b i c
mogli wejść do folderu bbb a nie mogli do aaa.
Można to zrobić przez kliknięci security itd. i dodanie każdego użytkownika z
osobna do uprawnień, ale takich projektów jest kilkaset i takie klikanie
zajęłoby ze dwa dni.
Stworzyłem grupę UPRAWNIENIA_AAA i do niej dodałem usera a. grupę tą dodałem do
folderu projekty jako uprawiona i do folderu aaa też jako uprawniona a do
folderu bbb jako deny.
Niestety użytkownik a nie może wejść do folderu aaa. Jak dodam go osobno czyli
nie poprzez grupę to wtedy może on wejść do folderu aaa, ale jak już wspominałem
takie pojedyńcze klikanie każdego usera to za dużo roboty.
Dodam jeszcze, że usunąłem z uprawnień folderu aaa grupę USERS, bo wtedy bez
problemu mogli do niego wchodzić użytkownicy a , b i c.

Jak rozwiązać ten problem?

Pozdrawiam