Re: Jak wyczyścić bufor dyskowy?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 08:44:35 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ho95pi$8j2$1@opal.icpnet.pl...

> A jaki system?
> Jak XP to można wyłączyć pretetching ustwiajac w rejestrze wartość
> EnablePrefetcher w kluczu
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory
> Management\PrefetchParameters na 0.

  Niechętnie widzę globalne rozwiązanie - zresztą nie jestem pewien czy o to
chodzi.
  W czasach gdy komputery miały mało pamięci robiłem to w ten sposób, że
sprawdzałem ilość wolnej pamięci, alokowałem blok o tej wielkości a
następnie go zerowałem co zmuszało system do uwolnienia pamięci
przeznaczonej na bufory dysku. Zrobienie tego teraz np. dla 4GB wolnej
pamięci jest mozolne.

--
marfi