Re: XP i brak litery USB

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 21:22:06 MET

(....)
dzięki wszystkim za dyskusję. Przeanalizuję to wkrótce...
Dopowiem tylko tyle, że admin u mnie w firmie od początku komputerów (prawie
20 lat) przypisał G: jako zasób sieciowy prywatny, a inne litery V:, P:,
itd..jsko inne zasoby sieciowe. Laptop pracuje w domenie i od czasu do
czasu poza domeną i siecią. Gdy miałem uprawnienia zwyklego usera, to nie
mogłem sam nadać (przypisać) litery. Obecnie czasowo mam większe
uprawnienia, więc od czasu do czasu wchodzę do zarządzania dyskami i ręcznie
przydzielam literkę.

Ktoś pisał o "ini" na pendrivie... Hmmm, praktykowałem, ale niestety AVir
uważał, że to wirus i nie pozwalał z tego kożystać -musiałem usuwać takie
ini :) Pozdrowionka!D