Re: Coś takiego wyskakuje pulpicie po włączeniu kompa...

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 20:12:44 MET

Jacek <polskieaparatyWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
> Coś takiego wyskakuje na pulpicie po włączeniu kompa:
> http://i44.tinypic.com/4l4kr5.jpg
> Czy ktoś może mi powiedzieć czyja to robota i po co, jeśli mam
> zainstalowane już 3 z tych przeglądarek?
> Jak się tego pozbyć na stałe?

Temat wałkowany wielokrotnie. Robota jest to Komisji Europejskiej, która
kazała takie coś Microsoftowi dostarczyć użytkownikom. Ekran wyboru
przeglądarki był oferowany jako aktualizacja, jeśli masz włączone
automatyczne instalowanie aktualizacji lub ręczne ale ją zatwierdziłeś to
się zainstalowała. Odinstalują więc tę aktualizację albo wywal ekran wyboru
z autostartu.

http://www.dobreprogramy.pl/Unia-Europejska-zgadza-sie-na-ekran-wyboru-przegladarki,Aktualnosc,14822.html
http://www.dobreprogramy.pl/Ekran-wyboru-przegladarki-jeszcze-w-grudniu,Aktualnosc,15610.html
http://www.dobreprogramy.pl/Microsoft-wprowadzi-ekran-wyboru-przegladarki,Aktualnosc,16701.html