Re: Tajemniczy telefonik

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 14:32:37 MET

> No nic tu mądrego nie wyczytałem. Coś o hijakach piszą, ale ja się na
> tym nie znam. Piszą, żeby jakiegoś AESTa wyłączyć, ale nadal nie wiem
> skąd to gówno przylazło. Ja żadnych warezów nie odwiedzam. Antywirus z
> MSa nic nie zgłasza.

Widać, nie chciało ci się pogooglać za dokładnie:

http://www.andreaelectronics.com/Buy/ProductDesc/AudioCommander6.htm

a w którymś z linków piszą, że to część softu do powyższego. Skąd i jak
masz to w systemie, to raczej tylko ty wiesz. Może jakiś hardware, np.
karta muzyczna na USB? Cokolwiek związanego z dźwiękiem na USB?
Słuchawki USB? Przejrzyj listę ich produktów, może masz coś z tego? ;)

Pozdr,
Tomek