Re: Tworzenie punktu przywracania

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 22:06:51 MET

Dnia 21-03-2010 o 21:53:23 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):

> Zepsułam coś w Windows 7. Nie chce mi się utworzyć punkt przywracania
> systemu.
> Posłuchałam kogoś i usunęłam wszystkie dostepne punkty przywracania i
> teraz nie mam nic w razie czego, na dodatek ta opcja już nie działa.
> Tworzenie kopii zapasowej i obrazu ISO też mi nie działa :-(
> Gdzie w rejestrze (i jak) można to naprawić?

Usługa przywracania systemu - nie jest wyłączona? A samo przywracanie? -
nie napisałaś tego wprost...
Skoro już usunęłaś punkty przywracania... to przejmij na własność (lub
nadaj wszelkie prawa wszystkim) i usuń katalog "System Volume Information"
z zawartością. Po skasowaniu automatycznie odtworzą się właściwe prawa.
Tym ruchem pozbędziesz się sytuacji, gdy coś mogło narzeźbić w
filesystemie, odnośnie tego katalogu. Nie uszkodzisz tym systemu. Przy
okazji zrób chkdsk.
Sprawdź zależności usług, może padła jakaś nadrzędna?

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,