Re: VirtualPC dla XP

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 13:38:26 MET

W dniu 2010-03-21 12:46, Wiktor S. pisze:

> Tylko że nie interpretacje jakichś samozwańczych BSC się liczą, tylko
> interpretacja sędziego na rozprawie ;-)

Dlatego ja dla bezpieczeństwa staram się unikać niejasnych rzeczy i
używam programów, które mają napisane wprost ,,możesz używać w dowolnych
zastosowaniach, również komercyjnych''. Bo ,,komercję'' to se każdy
definiuje po swojemu i wolę założyć, że dowolne zastosowanie jest
komercyjne, skoro używam tego jako przedsiębiorca.

--
Przemysław Adam Śmiejek