Re: Programowa regulacja świetlówek

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 20 Mar 2010 - 10:42:01 MET

W dniu 2010-03-19 22:58, marfi pisze:
> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
> wiadomości news:ho0e95$4u9$1@news.interia.pl...
> Przecież masz HP a nie XP

HP to producent komputera. A XP to nazwa systemu operacyjnego.

> - pisałeś do producenta czy po prostu
> zawracasz dupę?

Czytałeś co napisałem, czy po prostu pierdzisz jak zwykle?

Podpowiedź:

==================

Wysłałem do nich pytanie o to, to wiesz, co odpisali?
Żebym podał wpierw model, SN i PN. Oczywiście wszystkie 3 podałem już w
formularzu pomocy technicznej, bo taki mieli formularz i wszystkie 3
zacytowali mi wręcz w liście pod spodem. No ale OK. Przekleiłem im te
dane i od tygodnia cisza.

Nie czytasz nawet tego, na co odpowiadasz, a potem będziesz pobekiwał
znów, jaki to ja jestem głupi....

Generalnie gdyby HP miało takie narzędzia autorskie, to by je dało do
systemu, tak jak daje np. Lenovo czy Acer. Ponieważ nie dają do swoich
komputerów, to po prostu nie mają.

--
Przemysław Adam Śmiejek