Re: Ciekawostka aktywacyjna (Win 7 Pro)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 20 Mar 2010 - 07:46:22 MET

In news:809p5mFrbrU1@mid.uni-berlin.de,
*Tomasz Chmielewski* <tch@nospam.wpkg.org> typed:

> Tyle, ze ten blad opisuje usterke w Viscie.

Po zainstalowaniu narzędzia Windows Genuine Advantage Validation Tool,
otrzymujemy komunikat, że nasz system nie jest oryginalny:
(ang. After install Windows Genuine Advantage Validation Tool customer
receives message states that he is a victim of piracy. MGADiag display
error: Validation Status: Cryptographic Errors Detected)
Narzędzie MGADiag wyświetla błąd: Validation Status: Cryptographic Errors
Detected.

A wiec czyszczenie katalogu Catroot2:
Uruchom cmd z podwyzszonymi uprawnieniami jako administartor i wpisz:
net stop cryptsvc
ren %systemroot%\System32\Catroot2 oldcatroot2
net start cryptsvc
Wyrejestrowanie i usunięcie biblioteki legitcheckcontrol.dll:
regsvr32 -u %windir%\system32\legitcheckcontrol.dll
del %windir%\system32\legitcheckcontrol.dll
Uruchomić program mgadiag.exe i wcisnąć przycisk "Resolve".
http://download.microsoft.com/download/E/5/6/E5611B10-0D6D-4117-8430-A67417AA88CD/MGADiag.exe
Na stronie www.microsoft.com/genuine zaakceptować pobranie kontrolki
ActiveX.
Na koniec zrestartować komputer.