Re: (brak tematu)

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 10:22:29 MET

windows 7 może być w wypadku działania w sieci w pełni kompatybilny z
XP. Problem polega na tym, że siódemka na sieci lokalnej w momencie
udostępniania zasobów pracuje na innym szyfrowaniu - takiego którego
XP już nie obsłuży i nie chodzi tu o typ algorytmu (tak mi sie wydaje)
tylko siłę klucza. Ja mam dwa komputery w sieci domowej i działają
zarówno zasady jak i urządzenia (drukarka itp). Nie siedzę teraz na
siódemce i nie pamiętam gdzie dokładnie się to zmieniało ale w pewnym
momencie chyba w centrum sieci i udostępniania był po lewej aplet
który zawierał zakładkę "zaawansowane ustawienia udostępniania" czy
coś takiego. tam na samym dole można było zmienić sobie siłę klucza na
niższą i wyłączyć np udostępnianie zasobów na hasło.