Re: (brak tematu)

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 21:23:21 MET

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:4ba2627f$1@news.home.net.pl...

> No to aby to działało, konto gościa musiałoby być aktywne w domenie, a na
> 99% nie jest.

Podłaczę się, nie za bardzo znam sie na sieciach.
Mam komputer z Windowsem XP podłaczony w sieci domowej do routera i z niego
wyjście do neta. Nie ma jakichs serwerów czy grup czy jakimtam.
Udostepniam zasoby na WinXP i zz jakiegokolwiek z miliona komputerów widze
te udostępnione zasoby.
Ostatnio próbowałem przenieść dane po sieci na nowy komputer z Win7
Win7 widzi komputery z WinXP, ale na dysku C nie wyświetlał oprócz nazy
głownego zasobu nic (próba wejścia dawała po namysle info o braku komputera
zdalnego czy jakos tak), z dysku D widzi katalogi, widzi pliki ale nie
kopiuje (komunikat ten sam przy próbie kopiowania)
Kupel kupił inny lap też z Win7, ta sama sytuacja czy na mojej czy na jego
sieci domowej.
Podsumowanie nasze po godzinach walki - nie jest mozliwe przegranie danych
po sieci z WinXP na Win7, pewnie jakiś nowy system przesyłu danych.
Oboje przegralismy dane partiami za pomoca pendrive.

Co zostało sknocone w Win7 i jak to naprawić aby można było przegrać dane z
udostepnionych po prostu zasobów bez haseł i kupowania serwerów z
Win2008SBS?

Pozdrawiam.

--
Irokez