Re: ESSet Smart security ?

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 17:24:11 MET

W dniu: 2010-03-17 16:29, użytkownik Marek napisał::

> Myślałem o ESET Smart security ale przy domyślnych
> ustawieniach ten firewall przepuszcze praktycznie każdy ruch wychodzący, z
> prostym programem do automatycznego wysyłania maili włącznie...

Zaden firewall przy domyslnych ustawieniach nie bedzie dzialal dobrze.
Ogniomorek to takie zwierze o ktore ciagle trzeba dbac i go dopieszczac.
Dopiero wtedy dziala dobrze.
Tak samo ESS - bedzie dzialal dobrze jak go dobrze skonfigurujesz, a jak
mu ustawisz ze by z defaulta zezwalal na caly ruch to co sie dziwisz ze
puszcza?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --