XP Pro - udostępnianie zasobów bez hasła - dlaczego nie działa ?

Autor: Jacek <nie_at_podaję.email_przez_spam>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 19:41:48 MET

Przy próbie przegladania zasobów komputera (Win XP Pro) wyskakuje monit o
hasło. Podłączenie z innego komputera Win XP Pro ustanowiłem po podaniu tego
hasła i zaznaczeniu opcji zapamietania. Jednak z komputerów Win 7 i Vista
wogóle o to hasło nie pyta tylko od razu odrzuca częstując błedem o
niedostępnosci serwera logowania. Komputery logują się do domeny. Jak pozbyc
się monitu o hasło na Win XP Pro.
Robiłem to co zawsze w takich przypadkach ale nie pomogło, czyli:

1. Włączone konto gościa
2. Narzędzia administracyjne > ustawienia zabezpieczeń lokalnych > zasady
lokalne
     przypisywanie praw użytkownika:
     - logowanie lokalne dla gościa
     - uzyskiwanie dostepu do tego komputera z sieci dla gościa
     - odmawiaj dostępu do tego komputera z sieci (gośćia nie ma na liście)
    opcje zabezpieczeń:
     - dostęp sieciowy:udostępnianie i model zabezpieczeń
lokalnych:klasyczny
     - dostęp sieciowy:nie zezwalaj na anonimowe wyliczanie konta SAM i
udziałów:wyłączony
3. Wyłączone proste udostępnianie (na włączonym również nie działa)
4. Wyłączenia hasła na konto Gość (puste).
5. Wszelkie zapory powyłączane.

Skończyły mi się pomysły - moze ktoś coś podpowie ?

Pozdrawiam
Jacek

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4952 (20100317) __________